Otázky a odpovědi
Mzdový a personální software Nugget SW
Podívejte se, jaké nejčastější otázky nám kladete:
Nejrychlejší cestou, jak se stát naším zákazníkem a získat všechny potřebné informace, je kontaktovat naše obchodní oddělení přímo na e-mailu: jiri.sramek@rsm.cz.
Cena našeho řešení se odvíjí od vybraných modulů, celkového rozsahu implementace (např. v rámci napojení Nugget SW na Vaše další systémy) a na případných zákaznických úpravách. Během prvního kontaktu se s naším obchodním ředitelem dohodnete na možnostech, rozsahu implementace a specifických požadavcích, které ovlivní konečnou cenu.
Počet zaměstnanců není jediné měřítko pro volbu mzdového systému. Více záleží na celkových potřebách společnosti. I menší firmy s několika desítkami zaměstnanců mohou mít vysoké nároky na digitalizaci a reporting. Mohou mít řadu náročných požadavků na výpočet mezd nebo mohou rychle růst a potřebují systém, který bude růst s nimi, aniž by bylo nutné jej později měnit. Neváhejte nás kontaktovat – společně najdeme ideální řešení, které bude odpovídat Vašim potřebám.
Nabídka funkcí našeho systému Nugget SW je velmi široká. Rádi Vám během prezentace představíme, co vše naše řešení umí. Demo verzi obvykle nenabízíme, ale rádi Vám ukážeme, jak můžeme přizpůsobit mzdový a personální systém Vašim požadavkům tzv. na míru.
Kontaktujte prosím naše obchodní oddělení na: obchod@nuggetsw.cz nebo využijte náš poptávkový formulář ZDE.
Naši zákazníci často volí mzdový a personální systém Nugget SW pro náš individuální přístup. Naše řešení pokrývá jak českou, tak slovenskou legislativu, a zároveň umožňuje individuální úpravy na míru Vašim potřebám. V našich referencích se můžete přesvědčit, jak nás naši uživatelé hodnotí. Nabízíme kompletní řešení zahrnující zpracování mezd, personalistiku, roční zúčtování daně, HR Portál a docházkový systém. Díky neustálým inovacím se náš systém přizpůsobuje aktuálním trendům.
Nugget SW lze snadno integrovat s různými moderními řešeními, jako jsou systémy pro správu zaměstnaneckých benefitů, přístupové systémy, zálohy výplat, digitální podepisování dokumentů a další. Samostatnou kapitolou je propojení Nugget SW s účetním systémem a HR (ERP) řešeními. Objevte nejběžnější možnosti integrace, které nabízíme, ty nejčastější naleznete ZDE.
Ano, přizpůsobíme Vám řešení na míru. To je jedna z našich největších předností, kdy Vám systém upravíme (modifikujeme) přesně podle Vašich specifických požadavků.
Doba implementace se může lišit podle specifik zákazníka. Pokud jde „o běžnou“ implementaci Nugget SW bez zákaznických úprav (modifikací), počítáte s námi již za 6 týdnů!
V rámci modulu Řízení lidských zdrojů máme řešení, které umožňuje systemizaci a detailní popis pracovních míst. Tento modul dále nabízí možnost porovnání plánovaných a skutečných kvalifikačních předpokladů zaměstnanců, definici požadavků a kritérií pro jednotlivé pozice, plánování školení a vzdělávání zaměstnanců. Systém rovněž umožňuje evidenci pracovního vybavení a plánování pravidelných i jednorázových hodnotících akcí. Modul nabízíme také ve verzi ŘLZ lite, kde si vyberete jen ty funkcionality, které skutečně využijete.
Elektronické zpracování těchto dokumentů probíhá v doplňkovém modulu e-Formuláře a Payminator. Mají jej k dispozici všichni zákazníci, kteří si o něj zažádali. Kontaktujte prosím naše obchodní oddělení pro naplánování termínu implementace doplňkového modulu a případného zaškolení.
Digitalizace je jedním z našich pilířů a intenzivně se mu v Nuggetu SW věnujeme. Díky našim bohatým zkušenostem s digitalizací (nejen) HR oddělení ve firmách různých velikostí Vám můžeme být tím správným průvodcem a partnerem na cestě k digitalizovanému personálnímu oddělení. Zde se můžete podívat, co vše nabízíme a co vše je možné digitalizovat. Je toho totiž opravdu mnoho!
Přehled termínů nejbližších vypsaných školení pro práci se systémem Nugget SW najdete ZDE. Školení si můžete rovnou objednat.
Pokud je do příštího termínu školení daleko nebo není vypsané žádné školení, které by Vám vyhovovalo, nabízíme také individuální školení na míru Vašim potřebám. Napište nám na: katerina.rusova@rsm.cz a společně projdeme Vaše požadavky a časové možnosti.
Nugget SW zajišťuje komplexní pokrytí české i slovenské legislativy napříč všemi svými funkcionalitami. S naším řešením máte jistotu, že veškeré procesy probíhají v souladu s platnými legislativními předpisy a požadavky.
Kontaktujte naši zákaznickou podporu neboli hotline na hotline@nuggetsw.cz nebo navštivte stránky naší webové podpory, kde naleznete návody na téměř každý problém. Budeme rádi, pokud nám v případě hlášení chyby v programu rovnou zašlete snímek chybové hlášky a připojíte svůj komentář. Výrazně to urychlí řešení problému. Standardní provozní doba hotline je Po – Pá 8 – 16 hod.
Ano, toto je značná část digitalizace HR oddělení. Proto je podstatnou součástí naší nabídky HR Portál, který obsahuje několik šikovných modulů, které usnadňují a automatizují práce HR oddělení. Podívejte se, co vše nabízíme.
Ano, systém lze provozovat interně v organizaci nebo v cloudu. A tím k němu přistupovat odkudkoliv (s odpovídajícím zabezpečením).
Pokud máte problém s přihlášením do programu, nebo jakoukoliv jinou potíž, kontaktujte nás prostřednictvím naší hotline: hotline@nuggetsw.cz nebo navštivte stránky naší webové podpory, kde naleznete návody na téměř každý problém.
Ano, po akvizici společnosti Alfa software, nyní působící jako RSM Payroll Centre CZ, jsme získali docházkový systém s téměř dvacetiletou historií. V uplynulém roce jsme tento systém výrazně vylepšili, modernizovali jeho design a rozšířili funkce webového rozhraní. Nyní s potěšením představujeme tento systém i našim klientům pod novou značkou Attendo SW.
Pokud nechcete nebo nemůžete řešit Nugget on-premise, můžete využít našeho outsourcingu (cloud). Postaráme se o běh serveru i jeho údržbu včetně nasazování legislativních updatů.